#37

Lyckades övertala Christoffer att han skulle ha julgran hos sig eftersom han bor större än mig (vet förstås inte om jag ska kalla det övertala, snarare fråga). Så för lite mer än en vecka sen åkte vi iväg och köpte en plastgran på ÖoB. 99 riksdaler. Som hittat kan man ju tycka.
 
Blev alldeles för nyfiken på hur den såg ut så granen vecklades ut. Och ja - there it is. En gles jäkla gran som bara har barr på halva grenen. Såg sådär ut. Dock kläckte vi den briljanta idén att vända grenarna framåt, för att få den lite fylligare. Numera har vi alltså en halv gran i hörnan på vardagsrummet. Bättre än inget :)
 
Såg förresten att Annelie, en tjej som jag red i samma klubb som när jag var yngre, har fått ge ut en bok. Stort grattis!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0