#3 Typiskt

Samma känsla som jag får när jag tänker på att rensa kirskål ur rabatten.
Känslan jag får när jag tänker på bruna bönor, kålpudding och surströmming.
Känslan jag får när folk inte har vett att bete sig som folk, eller när vuxna människor beter sig som små barn.
Känslan när man springer in i en stol med tårna före.
Känslan när man precis fått på sig en tröja och inser att man måste ta av sig den igen eftersom man glömt att klippa av lappjävlen som kliar groteskt mycket.
Känslan när man ska hämta upp något som man tappat, för att sen resa sig upp och slå huvudet i bordskanten.
Känslan när man kommer till gymmet och inser att varenda maskin är upptagen.
Känslan av att se flingpaketet man ska åt på översta hyllan, men inte nå det.
 
Alltså den där missnöjda känslan, känslan av frustration och irritation. Den känslan har min huvudvärk framkallat hos mig idag. Jäkla skit huvudvärk. Jäkla feber. Jäkla förkylning. Jäkla alla basilusker som man träffar när skolan sätter igång igen. Typiskt.


Kommentarer
Mams

Förstår PRECIS vad Du menar, tyvärr har Du nog fått med det i generna...

2012-09-06 @ 20:52:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0